Αρχική > ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ > ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ > Καλοκαιρινά φρούτα που μας προστατεύουν!

Καλοκαιρινά φρούτα που μας προστατεύουν!

Το καλοκαίρι ήρθε και καλό είναι στην διατροφή μας να βάλουμε 3 φρούτα τα οποία με τα πολύ δυνατά αντιοξειδωτικά που περιέχουν μπορούν να μας προστατέψουν από πολλές ασθένειες και ταυτόχρονα να μας χαρίσουν ενέργεια και ευεξία.

Τα βερίκοκα είναι πλούσια σε καροτένιο, σίδηρο, κάλιο, μαγνήσιο. Έχει αποδειχθεί ότι άτομα που καταναλώνουν αρκετές ποσότητες από βερίκοκα και κατ’επέκταση β-καροτένιο, έχουν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν καρκίνο μελλοντικά στη ζωή τους. 1 φλιτζάνι του τσαγιού βερίκοκα μας χαρίζουν όλη την απαραίτητη ποσότητα β-καροτενίου που χρειαζόμαστε.

Τα κόκκινα σταφύλια περιέχουν μεγάλες ποσότητες από φαλαινοειδή. Μελέτες αναφέρουν ότι τα κόκκινα σταφύλια μειώνουν την ολική χοληστερόλη του αίματος, δρουν κατά του άσθματος και των εκζεμάτων, έχουν αντισηπτικές και αντικαρκινικές ιδιότητες, τονώνουν το δέρμα, καλυτερεύουν την πεπτική λειτουργία και προστατεύουν τις γυναίκες από την οστεοπόρωση διατηρώντας υψηλά τα επίπεδα οιστρογόνων στο αίμα. 12 ρώγες κόκκινο σταφύλι καθημερινά είναι αρκετές για να μας χαρίσουν όλες τις παραπάνω ευεργετικές ιδιότητες.

Οι φράουλες περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C ,βιταμίνη Ε και ανθοκυανίνες. Οι ανθοκυανίνες είναι ουσίες που ανήκουν στην οικογένεια των φαλαινοειδών και έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν στην καλή προστασία των αγγείων. Επιπλέον, οι φράουλες περιέχουν πολλές φυτικές ίνες και ελλαγικό οξύ, μια πολύ ιδιαίτερη χημική ένωση που εμποδίζει τους καρκινικούς παράγοντες να μετατρέψουν υγιή κύτταρα σε καρκινικά. 1 φλιτζάνι φράουλες βοηθά στην καλή υγεία του οργανισμού μας και έχει μόνο 45 θερμίδες. Αρκεί, βέβαια, να μη συνοδεύεται από ½ κιλό σαντιγύ!

Δείτε επίσης

vromi-nifades-giaourti

Η θρεπτική αξία των νιφάδων βρώμης!

Σύμμαχός μας στην προσπάθειά να τρεφόμαστε υγιεινά!

kila-xristougennwn

Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου (Σ.Ε.Ε.)

Ποιες τροφές επιδεινώνουν τα συμπτώματα;