marouli

Το μαρούλι

Οι γιορτές τελείωσαν, φάγαμε και ήπιαμε αρκετά και τώρα το έχουμε ρίξει στις σαλάτες και τους φυσικούς χυμούς. Γι’ αυτό, λοιπόν, εμείς σας προτείνουμε να συμπεριλάβετε οπωσδήποτε τις μαρουλοσαλάτες στην διατροφή σας!

Το μαρούλι είναι ένα λαχανικό που το προτιμούμε ιδιαίτερα στις σαλάτες μας. Είναι πλούσιο σε καροτενοειδή Α και Β που βοηθούν στην ενίσχυση του οργανισμού μας εναντίον αρκετών μορφών καρκίνου, περιέχει βιταμίνες C,  Κ,  Α, μαγγάνιο και φολικό οξύ και είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Όσο για τις θερμίδες  είναι πολύ λίγες, μόλις 15 kcal ανά 100 γραμμάρια!

Οι διατροφολόγοι μας συνιστούν να τρώμε σαλάτα μαζί με κάθε γεύμα μας, αλλά να θυμάστε ότι πρέπει να πλένετε το μαρούλι πολύ καλά με άφθονο νερό και να ραντίζεται τα φύλλα με ξύδι ώστε να απολυμαίνονται καλύτερα και να απομακρύνονται τα χώματα και ότι μεταφέρονται πάνω τους. Προτιμότερο είναι να προμηθευόμαστε μαρούλια βιολογικής καλλιέργειας ή να καλλιεργούμε τα δικά μας!

Όταν ετοιμάζετε την μαρουλοσαλάτα σας, να μην ψιλοκόβετε τα φύλλα διότι οξειδώνονται και χάνουν τις πολύτιμες βιταμίνες τους. Καλύτερο είναι να τα κόβετε σε μεγάλα κομμάτια με τα χέρια σας και να σερβίρετε τη σαλάτα αμέσως στο τραπέζι.

Πράσινη σαλάτα με ψητή μελωμένη φέτα και σταφίδες

Πράσινη σαλάτα με σύκα και κατσικίσιο τυρί

Πράσινη σαλάτα με κοτόπουλο και σος μουστάρδας

Πράσινη σαλάτα μαρούλι με ξερά σύκα και κόκκινα σταφύλια

Πράσινη σαλάτα με κοτόπουλο και σος γιαουρτιού

Πράσινη σαλάτα με σoς μελιού

 

Δείτε επίσης

arakas-aginares

Τα λαχανικά στην κουζίνα

Λαχανικά, πατάτες και φρούτα μπορούν να συμπεριληφθούν σε κάθε έδεσμα, κάθε δείπνου. Αυτά τα είδη τροφής …

salata-marouli-me-xera-suka-kai-stafuli

Τα υλικά της σαλάτας

Σαλάτες είναι πιάτα που, εκτός των άλλων, περιέχουν και ωμά λαχανικά (τα λάχανα είναι ένα …