Αρχική > ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ > ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ > Πώς θα χάσουμε τα περιττά κιλά των Χριστουγέννων;
kila-xristougennwn

Πώς θα χάσουμε τα περιττά κιλά των Χριστουγέννων;

Οι γιορτές των Χριστουγέννων πέρασαν. Εκτός όμως από όμορφες αναμνήσεις, πιθανότατα μας άφησαν και 2-3 κιλάκια! Πώς, λοιπόν, θα τα χάσουμε σωστά και χωρίς κόπο;

Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στην προσπάθειά σας!

  • Μην προσπαθήσετε να κάνετε αποτοξίνωση με χυμούς και φρούτα. Το πιο πιθανό είναι να πάρετε ακόμα 2 κιλά σε 1 εβδομάδα.
  • Μη μειώνετε πολύ τις μερίδες των γευμάτων σας και ειδικότερα του πρωινού.
  • Μην τρώτε κάθε μέρα τα ίδια και τα ίδια (μονοφαγία) γιατί θα κουραστείτε.
  • Περιορίστε σχετικά τους υδατάνθρακες (μακαρόνια, ρύζι, πατάτες, ψωμί) στο 1/3 του πιάτου σας. Κόψτε σταδιακά τα γλυκά (κουραμπιέδες και μελομακάρονα). Μπορείτε να τρώτε ένα κάθε απόγευμα.
  • Πιείτε όσο περισσότερο νερό μπορείτε (περίπου 3 λίτρα ημερησίως). Ειδικότερα, πριν από κάθε γεύμα πιείτε 200 ml νερό για να αυξήσετε το αίσθημα του κορεσμού.
  • Ξεκινήστε κάποια φυσική δραστηριότητα αεροβίωσης. Είναι ο ιδανικός τρόπος για να κάψετε λίπος!
  • Για 2 ολόκληρες εβδομάδες ξεχάστε τα σουβλάκια, τις πίτσες και γενικότερα το φαγητό απ’έξω.

Και το πιο σημαντικό! Μην καταφύγετε σε διατροφές έτοιμες από το ίντερνετ χωρίς πρώτα να συμβουλευτείτε έναν διαιτολόγο!

Photo credit: Alan Cleaver / Foter.com / CC BY

Δείτε επίσης

arakas-aginares

Τα λαχανικά στην κουζίνα

Λαχανικά, πατάτες και φρούτα μπορούν να συμπεριληφθούν σε κάθε έδεσμα, κάθε δείπνου. Αυτά τα είδη τροφής …

salata-marouli-me-xera-suka-kai-stafuli

Τα υλικά της σαλάτας

Σαλάτες είναι πιάτα που, εκτός των άλλων, περιέχουν και ωμά λαχανικά (τα λάχανα είναι ένα …